امیرعلی عشق مامان و باباشامیرعلی عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان بابا

تمیز کردن آکواریوم با امدادرسانی امیرعلی

1392/11/25 22:34
نویسنده : مامان امیرعلی
424 بازدید
اشتراک گذاری

             سلام به کسانی که از وبلاگ من دیدن میکنند، یه روز از روزهای قشنگ خدا که جمعه هم بود این بابایی اومد از من خواهش کرد که بیا کمکم کن تا آب این ماهی کوچولو که الان بزرگ شده و من دارم جاش شنامیکنم رو تمیز کنیم(راستی به گفته مامان بابا این ماهی از من بزرگتره و حق برادری دارد)پس اومدیم جای داداش بزرگمون رو تمیز کنیم و هی از بابا اصرار و از من انکار که من می خوام کمک مامان کنم و خرابکاری هام رو به پایان برسانم و از آنجا که احترام بابا واجب بود قبول کردم و شرو به شمردن سنگهای داداشی کردم مثل عکس زیر که مشاهده میکنید :

 

خلاصه دیگه سرتون رو درد نمیارم و شروع به کار کردیم ، بابایی هی از زیر کار در میرفت و من و می موندم هزارتا کار و شستن جای داداش ماهی که بالاخره این کار و با کمک بابایی تمام کردیم.

راستی عکسی که درحال تمیز کردن آکواریوم هستم رو براتون گذاشتم که ببینید و قضاوت کنید که من دارم کار میکنم یا این بابایی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)