امیرعلی عشق مامان و باباشامیرعلی عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان بابا

امیرعلی و امیرمحمد مشهدی

1392/11/25 23:08
نویسنده : مامان امیرعلی
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و فقط سلام که سلامتی میاره

من و داداش امیرمحمد رفته بودیم مشهد پابوس امام رضا(ع) که داداشی چهارماهه و من 9 ماهه بودم و کلی بهمون خوش گذشت و حیفم اومد عکسامون که تو هتل انداخته بودیم رو براتون نگذارم و من کلی اذیت کردم و کلی بازی کردیم.

راستی تو عکس بالا من از بابا و مامان اجازه گرفتم که داداشی را بغل کنم و یه عکس بندازیم و اونا هم اجازه دادن و عکس زیبایی هم شده مگه نه ؟

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

فرشته
18 اسفند 92 11:19
چه عجب ما چشممون به جمال این آقا کوچولو روشن شد...به به چه پسر خوشگل و موشکلی
مامان امیرعلی
22 اسفند 92 18:38
سلام عزیزم مرسی که نظر دادیقول میدیم از این به بعد وبلاگش زود به زود به روز کنیم.