امیرعلی عشق مامان و باباشامیرعلی عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان بابا

7ماه شدن امیر علی

1392/4/2 16:25
نویسنده : مامان امیرعلی
435 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                    سلام امروز 1391/02/19 که امیر علی کوچولو 6ماهش تموم شد و وارد 7ماه شد که تودل مامانش.نمیدونی مامانی چقدر دوست دارم این 3ماهاخر زودتر تموم بشه و تو زودتر بیایی پیش ما.وقتی یک شنبه رفته بودم دکتر زمانی که خانم دکتر ازم پرسید خوب تکون می خوره گفتم اره یه لحظه بغض تو گلوم گیر کرد. من روزا رو دونه دونه می شمرم تاتو بیایی پسرکم.       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرشته
28 خرداد 91 20:52
انشاالله که این یه ماهم به سلامتی تموم میشه و پسرگل ما سالم و توپول موپول میپره بغل مامانش
امیرعلی عشق مامان بابا
1 تیر 91 7:19
سلام خاله فرشته مرسی که نظر دادی انشااله به زودی یه کوچولو توپول و موپولم بیاد بغل شما من باهاش بازی کنم