امیرعلی عشق مامان و باباشامیرعلی عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان بابا

سونوگرافی عشق مامان بابا

1392/4/2 16:03
نویسنده : مامان امیرعلی
842 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان امروز پنج شنبه ١٣٩١/٠٤/٢٢هست من و بابایی سه شنبه١٣٩١/٠٤/٢٠رفتیم سونوگرافی تا ببینیم نی نی کوچولو تو راهیم بزگ شده یا نه قبلش که می خواستیم یریم یه کم استرس داشتم که شما عشق مامان حسابی وزن گرفتی یا نه.خدارو شکر خانم دکتر شما رو معاینه کرد و شما ٢٥٠٠گرم شده بودی گفت وزنت خوبه ازش پرسیدم تا زمان زایمانم یک کیلو دیگه اضافه میشه که بهم گفت اگر یک کیلو اضافه نشه نیم کیلو اضافه می کنه که شما میشی سه کیلو و وزن طبیعی پیدا می کنی.بعدش ساعت ١٣:٣٠با بابایی رفتیم بیمارستان مهدیه سونوگرافیت به دکترت نشون دادم ایشونم گفت خوبه.من وبابایی داریم روزای اخر روز شماریی می کنیم که امیر علی مامان بابا داره میاد.راستی این روزای اخر گرما حسابی مامان و داره اذیت می کنه اما مهم نیست به عشق تو همه رو تحمل می کنم جوجو مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فرشته
24 تیر 91 14:11
خيلي روزاي سختي رو ميگذروي ولي حتم دارم با اولين لبخند فرزندت همه اين روزا خيلي زود فراموش ميشه...براي تو و اميرعلي كوچولو آرزوي سلامتي و تندرستي ميكنم
امیرعلی عشق مامان بابا
25 تیر 91 0:09
سلام فرشته جون انشااله شما و خانوادتون هم همیشه سالم و تندرست باشید و مرسی که همیشه نظر میدی
فرشته
23 مرداد 91 11:32
سلام قدم نورسیده مبارک بهاره رجون...از مامانم شنیدم خیلی خوشحال شدم...انشاالله به سلامتیبی صبرانه منتظر عکسای نینیتم
بهار
5 شهریور 91 18:42
سلام عزیزم مرسی خیلی ممنون.تازه الان فرصت کردم بیام و به وبلاگش سر بزنم چشم عکساشم به زودی میزارم تو وبلاگش.
شیدا مامان پانی
29 شهریور 91 2:32
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir